Wat zijn mooie plekken in amerika die je gezien moet hebben?

Amerika is groot. Er zijn plekken die vooral wegen zijn en waar niets te zien is. Wat zijn de mooie plekken in Amerika die je gezien moet hebben? Zoals de Grand Canyon.

een jaar geleden
in: Onderweg
1.1K

Antwoorden (3)

1. Grand Canyon
2. Key West
3. New York City - Central Park
4. Miami Beach
5. San Francisco - Golden Gate
6. Yellowstone National Park
7. Hawaï
8. Zion National Park
9. Yosemite National Park
10. Bryce Canyon
11. Washington D.C. - The Mall
12. Niagara Falls
13. Pacific Coast Highway
14. Antelope Canyon
15. Sequoia National Park
een jaar geleden
Vortexxx
een jaar geleden
Niet persé in die volgorde hoop ik?
De Verenigde Staten is een prachtig land om je vakantie te spenderen. Het is gigantisch groot en daardoor zeer divers. Je zou zeker New York, met zijn adembenemende Central Park en Times Square, moeten bezoeken. Verder raden we je de kustplaatsen Los Angeles en Miami aan. Deze kustplaatsen hebben wereldberoemde stranden zoals Venice Beach, Miami Beach en Key West Beach.
Er zijn veel mooie plekken in Amerika die je gezien moet hebben. Denk aan de Grand Canyon in Arizona, de Golden Gate Bridge in San Francisco, de Niagara Falls in New York, de Everglades in Florida en de Rocky Mountains in Colorado.
9 maanden geleden