Welke luchthavens zijn er in Le Marche (De Marken), Italië bereikbaar vanuit Nederland en/of België?

Ik zoek een luchthaven in Le Marche (De Marken), Italië, dat niet zo ver ligt van het vakantiehuis dat ik geboekt heb op http://www.vakantiehuisdemarken.com

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
8.9K
ronron1212
7 jaar geleden
http://www.italiekaart.nl/vliegvelden-italie/

Antwoorden (2)

Pescara, Ancona (beide alleen Ryanair) of anders Rome (circa 250 km rijden).
7 jaar geleden
Er zijn vele mogelijkheden om naar le Marche te vliegen. Er zijn drie luchthaven in en in de buurt van Le Marche waar u rechtstreeks vanuit Nederland en Belgie op kunt vliegen. Deze luchthavens zijn Bologna (goed voor het noorden van Le Marche), Ancona (het meest centrale vliegveld) en Pescara ideaal voor het zuiden van Le Marche. De volgende vluchten worden er aangeboden:

Ryanair

Vanaf Weeze (net over de grens in Duitsland) naar Bologna, Ancona en Pescara.
Vanaf Charleroi naar Bologna en Ancona.

Transavia

Vanaf Eindhoven naar Bologna.

KLM

Vanaf Amsterdam naar Bologna (deze vlucht gaat elke dag meerdere keren).
fremar