Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een cabrio huren in Amerika, maar wel ophalen in een andere staat als inleveren, hoe kan ik hoge drop off kosten (500$) vermijden?

De autoverhuurder die ik nu heb vraagt naast de huurkosten bovendien 500$ omdat we de auto in Oklahoma of Texas ophalen, maar in California inleveren. We willen het liefst een cabrio huren, maar deze kosten zijn enorm en vroeger had je die ook niet. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
792
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op de bonnefooi gaan en daar ter plaatse een deal proberen te maken. Dat kan veel goedkoper uitvallen maar ook juist niet . Probeer hiervandaan bij de grote verhuur bedrijven zoals bij hertz . Wat ook een truc kan zijn is hier vandaan de goedkoopste compact car . Vraag daar ( of dat bieden ze je aan ) een upgrade . Dat laatste doe ik zelf vaak . De zekerheid van een auto en m'n gegevens geacteerd en dan vaak voor weinig een pick-up truck of SUV . Met cabrio's heb ik geen ervaring . Zorg voor een creditcard evt een internationaal rijbewijs en check of je daar gezien je leeftijd of ? Wel een auto meekrijgt .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Extra drop off kosten zijn vrij normaal als je op een andere plek inlevert dan waar je de auto ophaalt, maar hoger dan 250 usd is dat meestal niet.

Je kunt diverse verhuurders bekijken, soms betaal je helemaal niets als je op een plek ophaalt waar er teveel auto's staan en brengt naar een plek waar er een tekort is. Zo heb ik ooit een auto bij Enterprise gehuurd voor 18 usd per dag omdat ik m van Orlando naar New York reed. Tweede optie is je reis aanpassen als dat tot de mogelijkheden behoort. Een cabrio is vaak wel erg duur omdat deze in de categorie 'specials' valt.
(Lees meer...)
paulus811
7 jaar geleden
soms scheelt het ook als je je reis omdraait als dat mogelijk is natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding