Waar kun je een vakantie huisje voor 5 jongeren onder de 18 huren?

Wij willen gewoon een gezellige vakantie hebben zonder ouders. Graag in Nederland.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3.8K

Antwoorden (4)

Dat is in principe in heel Nederland wel mogelijk, ...tenzij je 11 bent ofzo..

Vaak is in de algemene voorwaarden opgenomen dat je boven de 18 dient te zijn, maar zoiets kun je natuurlijk ook even bespreken met de verhuurder, (kijk wel even naar recensies van de verhuurder en de voorwaarden voor je iets overeenkomt) of misschien zijn je ouders bereid om de boeking te tekenen en ''garant te staan''? In goed overleg is het ongetwijfeld mogelijk om ergens een leuke vakantie te kunnen vieren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onder de 18 kun je nergens in Nederland onder de 18 een huisje huren, dit omdat de verhuurder dan geen garantie heeft, dat er daadwerkelijk betaald wordt, als je het toch wilt en je hebt toestemming van de ouders, dan kun je vragen of 1 van de ouders het huisje willen huren, zodat jullie erin kunnen, laat de ouder dan wel erbij vertellen, dat hij/zij het huisje huurt, voor 5 jongeren, je maakt hierbij ook meer kans in plaatsen die vooral gericht zijn op jongeren, zoals Renesse, want in rustige buurten zitten ze niet te wachten op feestende jongeren en zal er snel, ook onterecht, over jullie geklaagd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.varmland-huis.nl

;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Appelhof, terschelling echt leuj, volgens mij 16 + http://www.campingappelhof.nl/