Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ing pas kwijt, hoe kan ik nu een nieuwe aanvragen?

Ik ben mijn ing pas kwijt, weet geen verloop datum en ook het pas nummer niet. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
9.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

bel + 31 (0) 58 212 60 00
daar kan je hem blokkeren en meteen een nieuwe aanvragen, heb je dinsdag of woensdag een nieuwe in je brievenbus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ik had het niet zo snel gezien ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die krijg je niet in de bus. Doordat je je pas blokkeert moet je een nieuwe pas ophalen en krijg je een nieuw wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker wel wordt ie opgestuurd. en je houdt ook gewoon dezelfde code tenzij je een ander wil.
heb het laatst nog gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij ING?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ook bij ing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel kost dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dacht om en nabij zeven de zeven euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :D

Andere antwoorden (3)

Zo snel mogelijk de bank bellen want je pas moet geblokkeerd worden. Je pasnummer staat bij een pinopname op je afschrift.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuwe aanvragen is heel simpel.

Je gaat naar deze site:

https://www.ing.nl/particulier/betalen/passen/betaalpas/pas-aanvragen/pas-aanvragen.aspx

Je vult alles in naar jouw gegevens, en deze stuur je dan op, en je hebt binnen 5 werkdagen je pas. Volgens mij moet je wel je pincode bij ING ophalen (nieuwe pincode, als je die krijgt)

Lukt het via internet niet..heeeeeeeel simpel..de ING bank binnen lopen.

Toegevoegd na 37 seconden:
Sorry, uiteindelijk krijg je dit:

Helaas kunt u dit formulier niet gebruiken om uw pas te vervangen. U moet direct uw huidige pas laten blokkeren via 058 212 6000. Er wordt dan ook direct een nieuwe Betaalpas voor u aangevraagd.

;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo wel de pinpas als de pincode moet je op het postkantoor ophalen met een geldige legitimatie.De ING bank stuurt je alleen maar afhaalformulieren.Gelukkig wel voor de veiligheid.
Hallo,

Denk dat je als eerste naar de politie moet gaan, om aangifte van vermissing te doen en naar ING om te laten blokkeren. Stel dat ie nog terugkomt, dan weten ze waar ie heen moet.

Sterkte en m vr gr.
Carla
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding