Als je geen hoofdboeker bent moet je dan bij het inchecken zijn of mag je dan ook 2 uur later aankomen?

Het gaat hier om een vakantiepark in Nederland.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
je mag zo laat komen als jij zelf wilt.

Antwoorden (1)

Bij de Nederlandse vakantieparken hoeft er maar 1 huurder de sleutel op te halen. Hoe laat of wanneer (de volgende dag) de andere personen komen maakt niet uit. Wel is het belangrijk dat iedereen die komt op de nachtregistratielijst staat. Dit ivm met calamiteiten op het park.
Je mag vaak zelfs nog een logee uitnodigen die maar 1 nachtje blijft. Zolang je het maar de receptie meldt.
Gelukkig hoeft ook niet iedereen aanwezig te zijn om de sleutel op de halen. De receptieruimtes zouden overvol staan ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Houd er wel rekening mee dat als je later dan een bepaalde tijd komt. Meestal 21.00 of 22.00u dat je dan niet meer met de auto het park op mag. Ivm de nachtrust van de overige gasten.