Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je in New York een soort marktplaats website?

Ik wil graag eens neuzen op de websites zoals wij in NL Marktplaats, Social Deal, Ticketveiling, Vakantieveiling hebben. Zijn er in NY USA ook van dit soort websites? Groupon had ik al wel gevonden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
paulus811
7 jaar geleden
Ebay en craigslist zijn in de VS erg populair, niet speciaal in New York.
ronron1212
7 jaar geleden
Je bedoeld waarschijnlijk Amerika?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Mijn familie , nu woonachtig aan de westkust U.S.A. en daarvoor aan de oostkust op Long Island/New York (volwassen neefjes/ nichtjes) , doen al jaren goede zaken bij E-bay.
Net zoals hier Marktplaats door iedereen gebruikt wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En iets soortgelijks als Vakantieveilingen?
eBay is ook bieden. Je kunt niet zoals op MP gewoon wat afspreken. Ik zou graag voor bijvoorbeeld uitjes zo'n site eens bekijken...
paulus811
7 jaar geleden
Maar woon je in NY dan? Wat heb je aan uitjes als je niet in de buurt woont. Ik woon zelf in NY, dus ideeen voor uitjes genoeg. Voor Broadway voorstellingen kun je bijvoorbeeld op tkts kijken.
Misschien ook amazon?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Craigslist is de Amerikaanse tegenhanger van Marktplaats.
als je er op googelt kom je vanzelf op de lokale items terecht
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Je kunt op de site van Marktplaats helemaal naar beneden scrollen. Daar staat "Marktplaats in het buitenland". Klik aan en je kunt een keuze maken voor de hele wereld.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+Wist ik niet, ook eBay en eBay Classifieds worden vermeld.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding