Hoe boek ik een reis met meerdere bestemmingen?

Ik wil deze zomer naar Los Angelos vliegen, vanaf daar of San Francisco naar Aruba en dan weer terug naar Nederland (of Brussel, of Düsseldorf). Het probleem emt boeken is dat ik altijd een specifieke datum of locatie in moet vullen. Het maakt mij niet uit of ik vanaf Schiphol, Eindhoven, Brussel of Dusseldorf vlieg, en of ik op maandag of disndag naar Aruba ga. Helaas is het mij nog niet gelukt om ergens flexibel te zoeken.

Kan dit online, of moet ik dan toch maar langs een reisbureau?

Groeten!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (1)

De app en site van skyscanner zijn erg handig omdat je ervoor kunt kiezen bijvoorbeeld uit 'Nederland' te vliegen ipv een specifieke stad te moeten kiezen, ook kun je er flexibele data invoeren, let op, dit is alleen voor de vluchten, de hotels zul je er zelf bij moeten boeken. Reisbureau is natuurlijk altijd een optie.