Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rondreizen, hoe begin je?

Mijn naam is Kimberly en ik ben 21 jaar. Ik woon op mezelf in een huurwoning samen met mijn kat. Ik werk fulltime als secretaresse/front office waar ik (nog) geen vast contract heb.

Aangezien ik voor mijn leeftijd al best volwassen leef ben ik al een aantal maanden aan het bedenken om een lange rondreis te gaan maken samen met mijn vriend. Ik ben nog zo jong en wil meer van de wereld ontdekken. Zelf weet ik ook nog niet zo goed wie ik ben..

Nu zou ik niet weten waar je moet beginnen als je een rondreis wilt maken. De bestemmingen weet ik wel ongeveer. Maar hoe pak je het aan? Boek je gewoon een enkel vliegticket en je ziet wel waar je terecht komt of moet je een heel plan al uitstippelen? Moet je er veel voor sparen en is het makkelijk om zo'n keuze te maken?

Misschien kunnen jullie mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1K
ronron1212
7 jaar geleden
Rondreizen kost geld dus zul je wel wat moeten hebben. Je kosten thuis gaan ook door. De huur je zorgverzekering enz.
paulus811
7 jaar geleden
Ik zou beginnen om opvang te regelen voor je kat. Het is best een goed en leuk idee, maar jouw huisdier mag er niet de dupe van worden. Bedenk ook dat als je ontslag neemt je geen uitkering krijgt, maar tijdens de reis je huur etc wel doorloopt. Dus er komt niets binnen, er gaat alleen geld uit en dat moet je goed en ruim budgetteren.
jodyenboyke
7 jaar geleden
Eens met bovenstaande reacties en als je dan je reis gaat voorbereiden kijk dan eens op wereldwijzer.nl, een forum met heel veel informatie en tips!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden