Wat gebeurt er bij een Wizz Air noshow?

Ik heb een enkele reis geboekt bij Wizz air. Maar toen ik de bevestiging kreeg zag ik dat ik de verkeerde datum had ingevuld. Dus heb ik een ander ticket geboekt met de juiste datum.

Maar nu zie ik in de voorwaarden iets staan over kosten die over de ticketprijs heen komen bij een annulering.

STOELANNULERINGSKOSTEN: de door U te betalen vergoeding zoals vermeld op de Website indien Wizz Air gebruik maakt van zijn recht om de reservering te annuleren volgens deze Algemene Vervoersvoorwaarden; of indien U de reservering annuleert zoals bepaald in clausule 6.5.2.

Heeft iemand ervaring wat er gebeurt bij een noshow? Ik heb verder geen stoelen gereserveerd of extra bagage ingecheckt Het ticket die ik kwijt ben kost slechts 15 euro dus dat is nog te overzien. Maar mijn vraag is komt er nog een gepeperde rekening achteraan voor een Noshow?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
3.9K
Ritsuka
7 jaar geleden
neem even contact op met de klantenservice

Antwoorden (1)

Er gebeurt verder niets. Je bent gewoon je geld kwijt, maar dat wist je al.

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik weet niet of dit nog nuttig is:

Je kunt in de link kiezen uit
- Onbeperkt online uw vlucht wijzigen of terugbetaling naar uw WIZZ-account, tot 3 uur voor het begin van uw reis.
- Vluchtwijziging: wijzig de datum, het tijdstip en de route van uw vlucht online. Er worden geen wijzigingskosten aangerekend, u dient alleen het verschil in vluchttarieven en bagagekosten te betalen.
https://wizzair.com/nl-nl/informatie-en-diensten/wizz-diensten/wizz-flex#/
SimonV