Hoe kan ik het beste naar Moskou vliegen?

Bij sommige opties zie ik een overstap in Munchen (Duitsland) staan en dan heb ik maar 40 minuten overstaptijd. Is dit lang genoeg of moet ik veel meer tijd rekenen? Zelf ben ik nog nooit gevlogen dus vraag ik daarom om jullie hulp.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
ronron1212
7 jaar geleden
Er zijn ook rechtstreeks vluchten.

Het beste antwoord

Op zich kan een overstap prima in 40 minuten; als de eerste vlucht op tijd is. Je kan namelijk na het uitstappen rechtstreeks naar de gate van de volgende vlucht lopen, zonder extra controles (bagage gaat vanzelf door). Dus dat zou in 10 min kunnen.
Alle vluchten en overstappen die je binnen één boeking vindt/boekt, zijn gegarandeerd. Oftewel als het zo wordt aangeboden gaat de maatschappij ervan uit dat je het goed kan halen en zal je ook helpen om deze overstap te halen. In het ergste geval wordt je, zonder kosten, op de eerstvolgende vlucht herboekt.

Voor een eerste keer vliegen kan ik me voorstellen dat dit niet zo comfortabel lijk.
Mijn advies is dan ook te zoeken naar een rechtstreekse vlucht. Zowel KLM als Aeroflot vliegen rechtstreeks tussen Amsterdam en Moskou. Met sites als skyscanner.nl of momondo.nl kan je de beste opties uitzoeken.
Utrecht