Ongetwijfeld werkt de webshop van NS ook in Engeland.
7 jaar geleden
Nee.
Het ticket moet met iDeal worden betaald en dat werkt alleen vanaf Nederlandse bankrekeningen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Maar, met een omweg (dus niet rechtstreeks bij NS) gaat het wel, zoals op de Engelstalige bronsite te lezen is:

"For non-residents it is possible to buy Dutch domestic rail e-tickets on the Belgian Rail's international site B-Europe - they accept a range of credit and debit cards."
Computoon