Welke papieren heb je nodig om vrienden te bezoeken in Jamaica zonder hotelboeking?

Ik wil in september terug naar Jamaica maar dit keer wil ik bij vrienden thuis verblijven in Mobay. Nu zegt mijn reisbureau dat ik alleen mijn paspoort nodig heb en verder niks..Ik verblijf korter dan 3 maanden dus heb sowieso geen visum nodig. Iemand die ervaring heeft met reizen naar Jamaica zonder te verblijven in een hotel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Wat het reisbureau zegt dat klopt.
http://www.jamaica.nl/informatie/paspoort-visum
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt :)
paulus811
9 jaar geleden
Ik ben 2 maanden geleden in Jamaica geweest (Negril) en had alleen een paspoort. Ging prima. Misschien is het wel handig om alvast een paar USD mee te nemen, die worden overal geaccepteerd. Betaal wel zoveel mogelijk gepast, anders krijg je Jamaicaanse dollars terug.