We gaan naar Egypte, is het handiger om vanuit daar de uitjes te regelen of via boekingen internet vanuit hier.?

We willen vanuit het resort Egypte verkennen , maar weet niet of hetnosig is om dit al vanuit hier te reserveren of kan dat ook vanuit het resort?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Hoi,

Wat geweldig, het is een prachtig land! Ik weet niet waar je heen gaat, maar ga je naar de Rode Zee gebieden op een van de resort, dan boek je ter plaatse in het hotel, je uitstapjes! Veel goedkoper als de reisbureau's, net zo veilig (als zal het reisbureau dit niet beamen). Denk hier aan boottrips (snorkelen, mogelijk dolfijnen zien) woestijnsafari's, citytrip. Wil je vanuit je resort naar Luxor of Cairo, dan adviseer ik je om contact op te nemen met Kingfishertours, dit is een Ned/Egypt. reisbureau met uitstekende gidsen en je wordt altijd in het Nederlands begeleidt door de eigenaar.
Ik wens je alvast een geweldige vakantie in een geweldig mooi en leuk land.