Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet je allemaal aan voldoen om te kunnen emigreren naar Thailand?

Sommige mensen zeggen dat je een bedrijf moet starten. Anderen zeggen dat alleen geld voldoende is. En weer anderen zeggen dat een huwelijk met een Thaise voldoende is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
9.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij mijn weten moet je gewoon genoeg geld hebben om in je levensonderhoud te voorzien.

Een goede site voor allerlei informatie over Thailand is de Thailandblog, een site voor en door Thailandkenners, zowel toeristen als mensen die er wonen.

Hier een directe link naar een aantal zaken die handig kunnen zijn bij een eventuele emigratie:
http://www.thailandblog.nl/expats-en-pensionado/emigreren-naar-thailand/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi mooi! Dank u!
Ik zelf woon ook in Thailand,sinds 4 jaar en kan je site die c4th doorgeeft van harte aanbevelen,daar staat zoveel wat je wel weten moet http://www.thailandblog.nl/expats-en-pensionado/emigreren-naar-thailand/

Wens je veel plezier bij het lezen zoals ook voor de beslissing te gaan emigreren naar Thailand,het is een prachtig land.
gr.Ria
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Ria, bedankt voor de link en de goede wensen. Het zal zeker goed komen als het zover is want Thailand is inderdaad een prachtig land.
Een bedrijf of een huwelijk met een Thaise heeft het voordeel dat je land kunt kopen in Thailand. Maar verder heb je al voldoende antwoorden gekregen op de vraag. Prima antwoorden trouwens. Ik sta er zelf ook voor om over een jaar naar Thailand te vertrekken, maar ik denk dat het ook verstandig is om niet meteen alles achter te laten. Als je het kunt, zou ik eerst een "proefperiode" wonen in Thailand doen.
Ik heb tijdens mijn vakantie in Januari genoeg mensen leren kennen die al jaren in Thailand wonen (twee ervan wonen al twintig jaar daar en denken er niet aan om terug naar hun eigen land te keren). En ik heb nu ook een vriendin daar (alles nog pril, dus helemaal "rozig"), dus leuke vooruitzichten om daar een thuis te vinden... toch blijf ik voorzichtig en denk dat ik zeker nog een jaar of twee wacht voordat ik helemaal daarheen zou gaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding