hoe duur is een reis naar korea

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 1 maand, seoul in een hotel en gwn een beetje het land zien en naar mijn favoriete boy band gaan:D
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
wel erg algemen vraag. Ik zou je adviseren om je god te laten informeren bij een goed reisbureau.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kellykat En wat raad je atheïsten aan?

Antwoorden (1)

Groepsreizen beginnen bij zo'n 2500 euro incl vervoer heen en terug.

Mocht je liever zelfstandig reizen: Vliegtickets kan je boeken vanaf ongeveer 700 euro, afhankelijk van het seizoen. En een hotelovernachting heb je al voor zo'n 30 euro per nacht.