hoe kan ik mijm vriend in nederland houden?

İk heb een relatie met een jongen uit afrika. Hij heeft in nederland een vriendin gehad waardoor hij een verblijfsvergunning heeft gekregen. Nu die relatie is beeindigd wordt zijn verblijf ook ingetrokken. İk ben zelf pas afgestudeerd en heb geen baan ( ik voldoe niet aan het inkomen dat ik moet hebben om met hem geregistreerd partnerschap te laten doen).
We hebben ongeveer nog maar 3 maanden de tijd totdat het proces is verwerkt en dan hij terug naar zijn land moet gaan. (ps: hij werkt via een uitzendbureau dus via werkgever kan ook geen vergunning verleend worden).
İk doe alles om dit tegen te houden!
Wat kan ik doen? İk heb echt hulp nodig...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Misschien apart, maar als je zwanger zou worden dan zou het een grote kans worden of als je gaat trouwen. Volgens mij als hij hier 5 jaar lang werkt moet hij juist een verblijfsvergunning krijgen.
Het is misschien een ludieke actie, maar als je zwanger wordt en met hem gaat trouwen dan wordt hij er niet uitgezet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onzin zolang je niet aan de inkomens voorwaarde voldoet dan mag ie niet blijven getrouwd of niet en zwanger is al helemaal niet van belang omdat de moeder al Nederlands is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een vriendin van mij had het op deze manier gedaan en nu heeft hij een verblijfsvergunning! Een kind heeft 2 ouders nodig dus iemand er uit gooien gaat niet dan zomaar!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
İnd heeft mij verteld.dat zwanger worden geen manier is. En trouwen ook niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als hij niet wilt trouwen, en geen kinderen wil krijgen met jou, weet je dan wel zeker dat hij het echt om jou doet en niet om een verblijfsvergunning???
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verkeerd gelezen, mijn bovenstaande reactie is nvt, excuus ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk niet dat zwanger raken in Nederland een reden is om hem hier te houden, er zijn hier zoveel alleenstaande moeders die het prima doen. Ook trouwen is geen optie, daar zijn ze heel alert op, in verband met schijnhuwelijken. Minnen doe ik niet voor dit antwoord, ik zou namelijk niet weten hoe je het wel voor elkaar krijgt.
Het enige wat je echt kan doen binnen de regels is een M46 procedure bij de gemeente aanvragen. Daarmee is er een kans om het te voorkomen.