Weet iemand hoe ik van een wit bolletje op het scherm van mijn Oppo 5 Lite afkom?

Vorige week heb ik met behulp van schermopname op mijn Oppo 5lite iets willen sturen naar iemand... Maar nadat ik een schermopname heb gemaakt, kwam er een wit bolletje op het scherm

Deze gaat niet meer weg en ik heb veel instellingen opgezocht maar ik kan nergens het bolletje uitschakelen

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen??

11 maanden geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Om van het wit bolletje op het scherm van je Oppo 5 Lite af te komen, kun je het beste de volgende stappen volgen: 1. Ga naar Instellingen > Systeem > Opschonen. 2. Selecteer 'Cache wissen' en 'Gegevens wissen'. 3. Herstart je telefoon. Als dit niet werkt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van Oppo.
Bronnen:
5 maanden geleden