HTC gaat dit jaar nog minimaal tien smartphones uitbrengen, waarvan er drie met Android zullen zijn uitgerust.

Verwacht dat de grote 3 (T-Mobile, Vodafone en KPN) hier in Nederland zullen proberen het recht op verkoop van deze toestellen in handen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat er meer komen is zeker. Er is helaas nog geen data bekent. Het lijkt me dat Google naast T-mobile ook andere providers zal benaderen. Gek toch dat T-mobile altijd de eerste is (IPhone)...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er komt in het eerste kwartaal van dit jaar de g2 van vodafone. deze zal dan zoals de naam al aangeeft bij vodafone verkrijgbaar zijn. een exacte datum is nog niet bekent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee die komen er niet, wat ze je ook vertellen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Android is een Open Source OS. Veel telefoons en apparatuur kan en mag hier gebruik van maken. Telefoons die gebuik maken van een OS gebaseerd op Android zijn aangekondigd door HTC en Motorola. Ook vele chinese en koreaanse bedrijven gaan draagbare Media centers en VOIP telefoons uitbrengen met een OS gebaseerd op Android. Ik verwacht dat eind dit jaar er meer zullen zijn bij diverse providers of los te koop.