zodra ik met mijn samsung ug600 met T9 een sms tekst maakt blijft de telefoon hangen als ik een spatie uitvoer. Hoe kan dit?

dan start de telefoon opnieuw op. als ik het dan nog eens doe krijg ik hetzelfde. Sim en batterij al eens verwijderd. ABC werkt wel gewoon. Het heeft gisteren wel gewerkt met T9.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dit is een fabrieksfoutje! terug naar de winkel ermee en als ie binnen de fabrieksgarantie zit, krijg je alles vergoed!
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de telefoon een hele tijd geleden gevonden. Dus dan zal ik het toch met abc moeten doen! bedankt.
is het gebeurd nadat je bijvoorbeeld een nieuw programmaatje hebt geinstalleerd?
Ik zou in elk geval een back-up van je telefoon maken qua contacten e.d. en dan terug gaan naar de fabrieksinstellingen, of -nog beter: een nieuwe software update te doen.

Waarschijnlijk ben je dan van je probleem af.
Maar het allerbelangrijkste: Zit je nog in je garantieperiode, dan lekker mee terug naar de winkel als je niet zelf wilt klussen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik lees dat je je telefoon gevonden hebt. Mazzelaar!
Dan wordt het of verder met handmatig typen of toch even naar de samsung site voor ondersteuning.