Ik ben een Belg en kom dagelijks in Nederland. Tips voor mijn telefoonkosten (bellen, sms en internet) te drukken?

Heeft er iemand weet van een abonnement waarmee je goedkoop in België én in Nederland kan bellen, smsen en internetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kan een grensabonnement nemen bij Vodafone.

Woon je in het grensgebied, dan kun je met het grensabonnement 'BloX Voordeel Buurlanden' voordelig bellen op elke Duits of Belgisch netwerk.

Met BloX Voordeel Buurlanden bel je voor € 4,50 per maand vanaf elk Duits of Belgisch netwerk tegen hetzelfde standaard tarief als in Nederland. Bellen kost dan € 0,25 per minuut en gebeld worden is gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk Vodafone. Is groot in veel EU landen en daarbuiten.