waarom valt mijn iphone 5c steeds uit ?

Ik heb sinds de zomervakantie een iPhone 5c. Eerst erg tevreden, maar nu valt hij steeds vaker uit. Ik laad hem op tot 100%, maar wanneer ik even op social media of iets dergelijks valt hij uit. Er stond dan wel dat hij nog gewoon 84% was. Wanneer ik hem na 5 minuten probeer aan te doen, gaat hij ook weer aan, maar valt hij na 3 minuten weer uit. Dit geldt ook wanneer ik hem even aan de oplader doe. Wat moet ik hier aan doen? Moet ik een nieuwe batterij?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Paar redenen:

1. Software-Update
2. Batterij
3. Oplader

Ik had hetzelfde probleem met mijn Iphone. Hij laad gewoon tot 100% op maar valt na een paar minuten weer uit. Heel raar... alleen mijn oplader was kapot hij gaf de iphone weinig stroom, alleen ''voelt'' een iphone dat niet.

Dus eerst je mobiel updaten.
Als dat niet werkt, nieuwe lader kopen.
Werkt dat ook niet, nieuwe batterij kopen

Ik hoop dat het werkt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
heel erg bedankt ! Ga het proberen