hoe gaat het met de kosten in zijn werk als je bellend over de grens rijdt?

voorbeeldje: als je hollands nieuwe als provider hebt en je rijdt bellend over de grens, welke kosten gelden dan? die van nederland, belgie, of switcht dat zodra je de grens over gaat? en dan nog iets: hoe zit het met de provider? verandert die ook tijdens het bellen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je raakt de verbinding kwijt zodra je buiten bereik van je NL provider komt.
Zodra je opnieuw belt, gaat dit via de buitenlandse roaming-partner en betaal je dus het 'buitenlandtarief'.
Je gaat dus niet tijdens een gesprek over op een andere (buitenlandse) provider.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
welke kosten, die van de verkeersboete?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
WillemNeoChor: wel eens gehoord van een carkit?
Utrecht
8 jaar geleden
Even goed lezen: zodra je buiten bereik van je NL provider komt.
Dat is dus niet al bij de eerste meter over de grens maar na een aantal kilometers; afhankelijk van waar de zendmast in NL staat en de sterkte van het signaal. Inderdaad zoals bij een radio (maar dan met (nog) kleiner bereik.