Is er een manier om de 17 werkdagen wachttijd van kpn/hi te omzeilen?

Afgelopen week heb ik mijn abonnement verlengd bij HI, inclusief een nieuwe telefoon. Bij het bestellen van de telefoon heb ik aangegeven dat het adres dat ze van mij hebben niet klopte en een nieuw adres opgegeven. Zoals je kunt raden hebben de mensen bij KPN dit verkeerd gedaan en het pakketje naar mijn oude adres opgegeven (Wat ik niet voor het eerst veranderd heb). Nu is vandaag (tot zover met levering de volgende dag..) het pakketje geweigerd door de bewoners van mijn oude huis en is de bestelling geannuleerd.

Maar nu duurt het 17 werkdagen (lees 3 weken) voordat ik opnieuw een bestelling kan doen. Naast dat ik er ernstig over twijfel of ik nog wel een abonnement bij Hi willen hebben op deze manier vraag ik me af of er een manier is om dit sneller te regelen. Zeker aangezien het de fout is van Hi/KPN.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Kan je niet gewoon naar de telefoonwinkel gaan en daar de zaak in een kwartiertje regelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou kpn hierover opbellen en deze kwestie aan hun voorleggen.
Jij dit door hun fout zonder telefoon,jij hebt bij bestelling een nieuw adres doorgegeven,bij kpn hadden ze dat direct op moeten pikken.
Dit hebben ze niet gedaan en nu moet jij dus 3 weken wachten op een pakketje die bij het verkeerde adres is afgeleverd.
Jij als consument is nu de dupe van een fout van kpn.
Kpn kan op zijn minst het goed maken om het zelfde pakketje nu wel naar het juiste adres te sturen,het pakketje is immers voor handen want hij is denk ik terug gestuurd naar kpn.