Hoe krijg ik meer opslagruimte op iPhone 5S?

Ik heb een iPhone 5S 13GB. Hiervoor had ik een iPhone 4S met 32GB. Ik heb dus veel apps moeten verwijderen om deze telefoon te kunnen gebruiken. Ik heb nu heel weinig apps over, haast geen muziek en geen foto's/filmpjes, maar toch kan ik de nieuwe update niet doen (IOS 8.1).

Er staat 'er is 5,9GB OPSLAGRUIMTE vereist' - dus ik klik op 'beheer opslag' en koop voor 0,99 eurocent 20 GB extra 'opslagruimte' - deze twee woorden zijn hetzelfde. Ik zie dat ik nu 20 GB opslagruimte heb, maar bovenaan blijft toch staan '464 MB vrij - 12GB in gebruik'.

Moet ik dan alles van mijn telefoon af gooien eer ik een update kan doen? Dat is toch belachelijk. Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is typisch iPhone, je kunt je geheugen niet uitbreiden (met bijvoorbeeld een SD kaart). Nu heb je enkel 0,99 eurocent besteedt aan een cloudservice.

Antwoorden (2)

Wat jij waarschijnlijk hebt gekocht is 20 GB opslagruimte op iCloud.
Dit maakt bijvoorbeeld back-ups van jou fotos etc.

Helaas kun je niet meer geheugen toevoegen aan jouw iPhone :(

Toegevoegd na 19 seconden:
Ja, je moet er dingen van afgooien als je een update wilt doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas kun je niet met een iPhone extra geheugen erbij krijgen (vandaar dat ik naar android ben overgestapt). Met mijn iPhone 4 zat ik ook telkens apps te verwijderen, anders had ik niet genoeg ruimte om een update te doen.
Wat je kunt doen is je foto's uploaden naar dropbox of icloud en het van je iPhone afhalen, zodat je wat ruimte vrij hebt.