nadat ik ios 8.02 heb gedownload op mijn ipad zijn al mijn apps weg... hoe krijg is ze weer terug?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
super bedankt! maar het is me zelf gelukt. Ik had me nog niet aangemeld met mijn apple id. tja logisch dan haha..., super!
xx

Antwoorden (2)

Ga naar de AppStore (of is die ook weg?) => Aankopen => Alle. Hier zie je als het goed is alle apps staan die je ooit op je IPad hebt gezet. Hiervandaan kun je ze openen, of op het wolkje klikken wat achter de App staat om het terug te downloaden uit de ICloud.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan inderdaad al je aankopen bekijken via de app store, maar wat nog handiger is, is om te checken of er een reservekopie is gemaakt op itunes. Dit doet hij meestal vanzelf als je hem aansluit, dus als je dat ooit hebt gedaan kun je je reservekopie terug zetten op je iPhone.

Toegevoegd na 15 seconden:
Iphone.. bedoel ipad haha
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
klopt, dat heb ik geprobeerd maar dan geeft mijn computer aan dat er te weinig ruimte is op de ipad....