Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb laatst IOS 8.0.2 op mijn Iphone 4s geinstaleerd, alleen het valt me tegen. Kan ik dit nog verwijderen? en zo ja: Hoe??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
738

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde probleem als jij, ben totaal niet tevreden met ios8. Het is veel trager en ik heb nu problemen die ik eerst niet had.

Maar Apple autoriseert sinds eind september ios7 niet meer. Er us dus helaas geen enkele mogelijkheid om te downgraden. Waarschijnlijk komt Apple binnen enkele weken met een update waarin een aantal probleem opgelost is, al vrees ik dat de traagheid niet verholpen gaat worden.
(Lees meer...)
paulus811
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel ik draai nu ios 8.1 en de traagheid word wel deels verholpen en veel bugs worden gefixt
paulus811
9 jaar geleden
Klinkt goed, maar de laatste IOS versie is 8.0.2. Weet je zeker dat je 8.1 hebt?

Andere antwoorden (1)

Ik had het zelfde probleem. Ik heb hem nu geupdate naar ios 8.1 die overgens beter werkt op de 4s. hij is sneller en minder bugs. Downgraden naar ios 7.1.2 is helaas niet mogelijk maar 8.1 is een goed alternatief
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding