Waar kan je de Iphone 6 los kopen in de omgeving van Groningen?

Waar kan je de Iphone 6 los kopen in de omgeving van Groningen? (los toestel dus)

Ik ben opzoek naar de Iphone 6 zonder abonnement. Maar waar in de omgeving Groningen kan ik deze los kopen? Overal willen ze dat je een abo afsluit. Alvast bedankt voor de reacties.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Dixons, mediamarkt etc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Groningen zelf zit een iCentre (Apple Premium Reseller), daar zou je heen kunnen. Anders kun je nog naar zaken als MediaMarkt/Saturn of Dixons die ook iPhones verkopen in hun zaak.

Mocht je je stoel niet uit willen dan kun je ook nog via de website van Apple zelf de iPhone kopen en thuis laten bezorgen.