Hoe zorg ik voor een lange tijdsduur van mijn batterij?

Ik ga dus met het vliegtuig op vakantie en ben 12uur onderweg. Ik heb voor 80uur aan muziek op mijn telefoon staan, alleen houdt mijn batterij het nooit 12uur lang vol.

Ik moet 3uur van te voren op het vliegveld zijn.. Dus denk maar aan 15uur. Hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 19 seconden:
Ik heb een Samsung Galaxy S4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je mobiel niet onnodig gebruiken. En de hele weg muziek luisteren is ook niet echt gezellig voor je medepassagiers, tenzij je alleen reist natuurlijk. Verder heb ik bij de Xenos een oplader gezien zonder snoer. Die laad je thuis op met een USB stekkertje en als je dan stroom nodig hebt dan kun je je mobiel overal opladen waar je wilt.

Toegevoegd na 15 minuten:
Zie hier nu wel staan dat Duracel 3 uur lang je mobiel laat opladen. Denk dat je het met de batterij op 100 vanaf huis wel red tot Thailand! Bronvermelding staat erbij! :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is een methode die volledig gratis is (op elektriciteitsrekening na).
Ik heb ook een slechte accu en laad mijn mobiel volledig op. Daarna laat je hem compleet leeglopen en laad je hem weer volledig op. Dit doe je zo lang mogelijk en dan heb je een betere accu. Het heeft bij mij gewerkt. Ook kun je onnodige apps afsluiten en een andere optie is een betere accu kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn mobiel houdt het nu 22,5 uur vol op zijn zachtste scherm.
Ook helpt slaapstand etc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn accu is niet slecht.. Alleen gaat die het zeer nooit 15uur volhouden.. Alternatieven?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een accu kan zo verbeterd worden, het maakt niet uit of hij goed of slecht is. Maar met slecht bedoel ik dat mijne eerst hoogstens 7 á 8 uur meekon en nu veel beter is ;)