als je iPhone hebt met Sim-card en iPad zonder, kun je dan toch zorgen dat beide toestellen zelfde info hebben?

ik had een iPad zonder sim-card, ik kocht een iPhone met Simcard.
je zit in de auto, kun je dan de info an iPhone synchroniseren met iPad?

Toegevoegd na 20 minuten:
dat ik bijvoorbeeld e-mail ook kan zien op iPad.

Toegevoegd na 51 minuten:
dus het kan! gelukkig!
maar wat is thetering, maar belangrijker, hoe schakel ik dat in, ik zie geen knopje daarvoor..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
paulus811
9 jaar geleden
Wat bedoel je met 'zelfde info'? Wat zie jij als info? Apps? Muziek? Contacten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt toch gewoon je tethering aanzetten op je iPhone en dan je mail checken met je iPad in de auto?

Het beste antwoord

Kan zeker ik doe het zelf ook even bij instellingen>Icloud kijken welk emailadres daarstaat en dan bij bijde gelijk maken. Vervolgens alle knopjes aanklikken wat je wilt deln.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan.
Als je op zowel je Ipad als je Iphone hetzelfde Icloud-adres gebruikt, heb je al je 'info' op beide apparaten.