Waarom is het verstandig om een back-up maken bij updaten van een Android toestel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat een vraag. Er kan iets misgaan. En daar willen ze zich tegen indekken. Er kan trouwens altijd iets misgaan, bijv. diefstal, verlies, onder de tram of in het kanaal vallen. Heeft niks speciaals met Android te maken, maar gewoon met "shit happens".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toevoeging: het verschil (in risico) met updaten en gaan stappen met je telefoon is minimaal. En waarschijnlijk in het voordeel van updaten. Behalve bij sommige mensen, daar is het verschil groot, gezien hoe zij een nachtje gaan stappen.

Het beste antwoord

Het kan altijd misgaan tijdens een update. Daarom is het verstandig om een backup te hebben in geval als het gebeurd.