Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan mijn nichtje op het 3G netwerk zonder dat er hiervoor kosten worden gerekend?

Hoe kan het dat mijn nichtje op het 3G netwerk (dus geen WIFI!) gewoon kan internetten en er hier geen kosten voor in rekening worden gebracht?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat kan niet. Pas op dat ze geen extra kosten maakt die vaak veel meer kosten als het niet bij je abonnement zit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soms gebeuren er fouten. Zo kan ik op YouTube terwijl mijn 3G uitstaat en ik geen wifi heb.
Het zou ook kunnen dat ze een prepaid bundel heeft aangeschaft. Dit betekend dat je voor een bepaald bedrag kunt internetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook dat ze beltegoed heeft gekocht en dat ze daarbij bijvoorbeeld 50MB bij heeft gekregen, dat krijg je vaak bij lebara.

Anders kan 'haar' beltegoed later ook weg gaan ( eerder bij mij gebeurd )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3G is een netwerk dat kan worden aan of uitgeschakeld worden . Als je 3G aan hebt betekent het niet dat je internet hebt , dit zorgt alleen maar dat gegevens sneller worden geladen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij welke provider zit zij? Bij sommige providers kun je onbeperkt online zonder extra kosten, maar dan wel met afgeknepen snelheid (b.v. 64 kbps)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding