Hoe kan ik al mijn mails zien op de samsung galaxy s2?

Ik kan op mijn samsung galaxy s2 maar 12 mails zien. Graag zou ik ook de vorige mails willen zien. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Antwoorden (3)

Je schuift met je vinger naar beneden op je mails(beginscherm mails)
Dan refresht hij (engels niet al te goed,sorry)
Misschien heeft dit geholpen (?)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke app/ welk programma gebruik je hiervoor? De standaard e-mail app die er op staat kan je instellen, als je in je inbox bent en je drukt op je linker toets van de telefoon (naast je home knop)

Dan klik je op instellingen, en dan ga je naar "Recente berichten" hier kan je invullen hoeveel meest recente berichten je wilt laden (van 25 tot totaal)

Zelf gebruik ik de app outlook, werkt perfect en kan je ook makkelijker naar je onderlinge mappen in bijv hotmail. Suc6!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan dit via de standaard mail-app doen op je s2. Ga hiervoor naar instellingen. Als het niet werkt vul dan de url in je browser in die achter de @ staat. Bijvoorbeeld: test@test.nl, dan ga je dus naar test.nl als het goed is kan je daar met je e-mail account inloggen en je mail bekijken.