waarom staat er onder in mijn scherm van de huawei ascend P6 opeens niks meer?

Ik heb een huawei ascend P6 en van het een op het andere moment was de balk onder in mijn scherm verdwenen waar mijn contacten bellen berichten app store en whatsapp in staat ze zijn nergens meer te vinden hoe kan dit??? En vooral een belangerijkere vraag hoe krijg ik ze weer terug??? Ik wil het liefst niet mijn fabrieksinstellingen resetten maar als er geen andere optie is… HELPPP!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is er niks te vinden onder instellingen - homescreen? Of thuisscherm in het nederlands.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee helemaal niks…

Het beste antwoord

Op dit forum lijkt dit probleem ook behandeld te worden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=26876742

Hier staat o.a.: Via de Android settings ---> Notification Drawer ---> Show power widget. Als deze uitgevinkt staat, moet je hem weer aanvinken. Daarna moet je het toestel herstarten.