Waar op letten met sim only?

Ik wil graag een sim only abonnement afsluiten. Nu kreeg ik van KPN te horen dat sommige sim only aanbieders niet goed zijn. Omdat zij zich inkopen op het netwerk van bijvoorbeeld KPN, T-Mobile en het bereik daardoor niet goed is als het druk is met belverkeer en internetverkeer. Kan iemand mij vertellen wat hiervan waar is? Kan ik gewoon voor de goedkoopste aanbieder kiezen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een hoop onzin, zoals je al zegt zitten ze gewoon op het netwerk van KPN of T-Mobile. Als je minder maandlasten per maand wilt hebben dan is sim-only in bijna alle gevallen goedkoper, maar als je een nieuw toestel wilt hebben dan betaal je daar natuurlijk ook meer voor. Kijk maar eens op de website, daar worden alle providers met elkaar vergeleken en kun je ook alle plus en minpunten zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Flauwekul. KPN wil je houden.

Heb zelf ben.nl 250 min voor 7 a 8 euro p mnd t-mobile netwerk