Hoe kan ik het beste mijn telefoon abonnement opzeggen?

In mei loopt mijn 2jarig abonnement eindelijk af bij Tele2. Ik heb weinig ervaring met dit soort dingen, kunnen ze het contract zomaar verlengen? En opzeggen: via de mail, per post of bellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (8)

Even bellen en vaak is het dan al voor elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bellen is de beste optie.de norm is dat het contract verlengd wordt.meestal is het opzegtermijn 2 maanden voor de datum dat je contract 'afloopt.als je belt,geef dan aan dat je het contract wilt beeindigen.dat is meestal voldoende.tenslotte kunnen ze nog vragen of je dat schiftelijk wilt doen.zoja,vraag dan hoe je dat precies moet doen.ze helpen je daarbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook naar een Tele2 winkel gaan. Word je prima geholpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik werd gebeld door tele 2 met de vraag of ik eea wilde verlengen. Ik zou schriftelijk opzeggen en dan via de mail na enige tijd alsnog de bevestiging van de brief vragen. Overigens kan je de opzegprocedure mogenlijk via "mijn tele 2" volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem gewoon Tele2 Compleet is perfect voor Internet en telefoon!
Kun je opgeven via Internet bij je klant gegevens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bezoek de telewinkel waar je een nieuw abonnement af wilt sluiten en daar zeggen zij dan voor jou de huidige af. Hoef je daar zelf helemaal niks meer voor te doen.
Ze helpen je daar graag mee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je geen andere provider meer wilt, naar een mobile telefoonshop waar ze tele2 verkopen/afsluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vul deze formulier in.
printen opsturen...
Klaar!

http://www.abonnementenopzeggen.nl/paginas/categorieen/telefonie/Abonnement_10_tele2/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna alle abonnementen moeten schrifelijk worden opgezegd. Ik zou dus een kort briefje sturen en er in vermelde dat je graag een bevestiging van je opzegging wilt ontvangen. Krijg je hier geen reactie op dan zou ik de opzegbrief aangetekend opsturen of met een fax want dan heb je zelf een wettelijk bewijs dat je het opgezegd hebt.