Hoe heet dit google appstore spelletje met rare vragen?

Ik ben op zoek naar de naam van een google appstore spelletje.
*- je moet vragen beantwoorden. Maar niks is wat het lijkt. Je moet bv een getekend poppetje wakker maken. Als je dan met je telefoon schud word dat poppetje wakker. Of hoe komt x naar de andere kant? Door telefoon te kantelen valt x naar andere kant. Er was ook een halloween uitvoering van. Als er een level was gehaald dan kwam er een mannetje met 2 vlaggen en een bril?
Weet iemand welke ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Quiz battle

Antwoorden (2)

Volgens mij bedoel je niet deze, maar die lijkt er wel heel erg veel op: The Impossible Test. Dit is eigenlijk hetzelfde als wat jij zegt. Er zijn verschillende uitvoeringen van, zoals Summer en Winter, of Christmas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Quiz battle