Hoe krijg ik het alarm aan bij een afspraak in agenda van aCalendar?

Sinds kort gebruik ik aCalendar Android. Ik krijg alleen het alarm bij de afspraken niet aan. Bij herinneringen kan je de tijd van de herinnering instellen en is rechtsonder een icoontje opgelicht. Links daarvan staat alarm waarvan het icoontje niet is opgelicht. Hoe kan ik dat alarm aan de praat krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Antwoorden (1)

Wat bij mij hielp is zorgen dat de agenda('s) die ik in aCalendar heb staan, ook in de planner van mijn Samsung aangevinkt staan.
In die agenda moest ik ook regelen wat voor herinnering ik wil, een icoontje of geluid.
Succes!