Het geluid van mijn iPhone 4s doet het niet, wat moet ik doen?

Ik heb dus een iPhone 4s maar het geluid doet het niet bij muziek/video's/apps. Ik heb mijn mobiel een paar keer uit en aan gezet, reset, geluid aan uit gezet. Het rare is dat met mijn oortjes ik wel muziek kan luisteren en als ik gebeld word, dan hoor ik gewoon mijn ringtoon. Wat moet ik doen om mijn geluid wel te laten werken of moet ik 'm gewoon opsturen omdat het een 'inwendige' fout zou kunnen zijn. Ik hoop dat jullie deze leek verder kunnen helpen

Groetjes

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Kijk naar boven bij de linker kant van je telefoon, daar is een knopje, als hij oranje is, dan staat trillen uit en kan je geen geluid horen met apps.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je telefoon heeft maar 1 speaker!
Aan de andere kant zit de microfoon.
Als hij het niet meer doet zal de speaker waarschijnlijk wel stuk zijn!
Misschien is hij nat geweest?!
Als je handig bent kun je deze zelf wel maken. Bij dealextreme.com
Kun je de onderdelen bestellen en oo youtube staan meer dan genoeg instructie filmpjes hoe of dat moet!
Als je daar niet aan wilt beginnen kun je ook nog naar icenter gaan! Daar kunnen ze hem ook maken! Volgens mij kun je er dan ook op wachten (weet ik niet zeker) of gewoon je telefoon dealer, maar dan ben je m wel ff kwijt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had precies hetzelfde probleem, ik heb het opgelost door met een tandenragertje door de koptelefoon ingang te wringen. daarna werkte de muziek bij mij weer, waarschijnlijk omdat er vuil in de ingang zat. ;)