kun je op een samsung tablet een foto map maken en in die foto map weer andere mappen maken?

mijn tante heeft een samsung galaxy tab 10.2 ( android ) en heel veel foto's.
nu wil zij al die foto's graag op haar tablet plaatsen. maar dan wel verschillende mappen. bijv. een map 2008 maar in die map wil ze weer verschillende mappen met foto's plaatsen. bijv. in 2008 is mijn neefje geboren ( dus daar van een map met foto's ) maar in 2008 is ook mijn nicht getrouwd ( en daar dan ook weer een map foto's van )
kan dit? en is hier een app voor?
en dan het liefst offline zodat ze overal haar foto's kan bekijken.
en het allerliefst ook in het nederlands en zo makkelijk mogelijk omdat mijn opa en oma het ook moeten kunnen begrijpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
4.8K

Antwoorden (1)

Volgens mij doet je dat zo:
Je kijkt hoe de map heet in de gallery, dan ga je naar 'mijn bestanden' en zoekt die map. Je kunt de naam van die map veranderen en mappen in die map zetten. Dan hoef je alleen nog de foto's te verplaatsen.

Ik hoop dat dit geholpen heeft,

mvg Ersin