Ik gebruik hiervoor Dropbox. Deze app kun je installeren op je Gio en op je Laptop kun je het ook downloaden.

De geselecteerde map op je Gio synchroniseert dan automatisch met de map op je Laptop, en andersom.

https://www.dropbox.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ze op je laptop natuurlijk ook naar je eigen e-mail adres sturen, en dan je e-mail openen op je Gio.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met bluetooth kan je het overzetten:
Je slaat de foto's op op het beginscherm
Daarna klik je met de rechtermuisknop op de foto's ( * of foto's)
Daar staat dan kopieren naar bluetooth en dan moet op andere klikken (of hij staat er al)
Dan zoekt hij even en dan staat er op je mobiel wil je de gegevens uitdelen met .......
Dan klik je op ja en dan is hij even bezig
En dan klaar!!!!!!!!!!
* Klik en blijf drukken op ctrl en dan moet je op de foto's klikken en dan heb je de foto's, allemaal!!!!!!!!!