Mijn officiële Samsung browser heb ik verwijderd maar wil hem nu weer terug waar kan ik hem dowloaden?

Ik heb per ongeluk mijn officiele samsung browser verwijder help me mijn wifi doet het nu niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Wat je zou kunnen proberen, is je telefoon terug zetten naar fabrieksinstellingen, en dan komt mogelijk je browser weer terug. Wat ook nog een optie is, is een andere browser via je computer (bijv. Opera) te downloaden en te installeren op je telefoon. Doet jouw android market het wel? Dan zou je ook daarin eventueel een browser kunnen downloaden.

Daarnaast als je een Samsung telefoon hebt, kun je altijd contact opnemen via de samsung website en wellicht kunnen ze je daar concreter helpen, bijv. door het zenden van een plugin per e-mail o.i.d. (bedenk dit ook), wat ik verwacht dat ze dat vast wel hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer je telefoon te resetten!
Hoe je dat doet kan je kijken op de website van het toestelmerk of je toestelhandleiding.