Waar of hoe koop ik in NL van een betrouwbare leverancier een simlockvrije iPhone3GS?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Beter nog, ga er voor naar een I-store in België. In tegenstelling tot de NLse wetgeving mag je in België geen GSM's verkopen mét abonnement. Dus een Simlockvrije telefoon koop je in België van elk merk bij elke (GSM)shop.
De 16GB versie kost daar € 575 en de 32GB € 675.
Overigens kun je ook online bestellen in België voor levering in NL.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
goed antwoord. Toch zou ik persoonlijk overwegen om voor de geringe meerprijs (24 maanden x30 euro = 660) toch maar het tweejarig abonnement erbij te nemen, tenzij dat niet kan natuurlijk (vergeet mijn opmerking in dat geval) Alternatief is om te wachten op de google telefoon, ongeveer dezelfde specs en zonder abonnement te koop.