Kosten cookies op je mobiel geld?

Ik moest voor uitzendinggemist cookies inschakelen. Heb ik gedaan maar nu ben ik bang dat het geld kost. Dit zou ik graag willen weten. Als dat zo is, hoe zet ik zet ik ze dan uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Maak je maar niet druk, uitzendinggemist is gratis.

Cookies worden o.a. gebruikt om de instellingen (bijvoorbeeld de kwaliteit van de video) te onthouden. Vanwege privacyredenen zijn websites tegenwoordig (sinds juni 2012) verplicht om te melden dat er cookies gebruikt worden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je video's kijkt via je telefoon kan het (als je niet op Wi-Fi zit) overigens wel geld kosten als je over je databundel gaat, maar dit staat los van de cookies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Cookies kosten geen geld.