Heeft een Samsung galaxy S2 1 Gb intern geheugen of 16 gb?

Ik heb op verschillende site's gekeken, en men zegt dat de Samsung galaxy 1 GB intern geheugen heeft, terwijl andere site 16 GB zeggen, wat is waar of zit ik er naast?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

De samsung galaxy SII heeft een 1gb RAM geheugen en een geheugen van 16gb (maximaal uit te breiden tot 64gb) voor de opslag van foto's,muziek, apps, games enz.

Het RAM geheugen is een kleiner geheugen dat alleen helpt bij het draaien van programma's op je telefoon en staat helemaal los van de 'hardeschijf'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Samsung galaxy S2 heeft een totaal intern geheugen van ongeveer 16 GB. Daarvan is ongeveer 2GB RAM, 1.97GB intern geheugen voor apps, 11.50 GB USB-opslag en de rest is geheugen voor bestanden en systeembestanden. De USB-opslag kun je gebruiken als USB-stick als je telefoon op de computer is aangesloten, MAAR: als je en sd-kaart koopt, en je verplaatst een app naar de sd-kaart, komt een groot deel van de app op de USB-opslag.