Ik heb nu een Blackberry abonnement en me moeders iPhone abonnement loopt af kan ik de sim kaart alleen verkleinen en dan in mijn nieuwe iPhone doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dat is wel mogelijk als je sim van die kartels heeft kan je hem er uit halen en als dat niet het geval is dan kan je bij een gsm shop het kaartje wel laten verkleinen
capthavoc
11 jaar geleden
Het is mogelijk als de iPhone simlock vrij is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een sim zelf op maat knippen zoals in onderstaand verhaal wordt uitgelegd. Het is wel zo dat je in je abonnement zeer waarschijnlijk een opslag hebt zitten voor BlackBerry Services. Het kan dus lonen om je provider te bellen en te vragen je abonnement om te zetten.