Mijn Samsung Galaxy S3 moest ik resetten, ik heb 1 app gekocht voor 3 euro, kan ik die gratis her-downloaden?

Ik had de app Akindo (zoiets, een boekenlees app) gekocht voor 3 euro, maar nu moest ik hem resetten en er staat niet zoiets als bij IOS dat ik hem gratis kan her-downloaden. Kan ik hem gratis her-downloaden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (3)

Ja dat kan omdat je hem al hebt gekocht je moet je telefoon wel resetten maar je account blijven ze altijd onthouden. Uit ervaring.

MVG, MDOHMEN
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan.

De door jouw gekochte apps worden aan je account toegevoegd waarmee je bent ingelogd in de Google Play Store. Zo kun je altijd en overal de app opnieuw downloaden en installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reset-->log weer in op je account---> ga naar de app die je toen gekocht hebt in de google play store---> download hem gratis opnieuw