Dan moet je de Blackberry App World hebben, die is te downloaden op http://nl.blackberry.com/services/appworld/download.jsp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah ok, dat is best raar. Andere apps die wifi nodig hebben doen het wel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartstikke mooi, nou maar hopen inderdaad dat hij het doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bedoel je? Dat hij dan door blijft downloaden op het beltegoed/abonnement in plaats van wifi?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik las het even verkeerd, ik begreep het nu inderdaad ook. De dataroaming kun je zelf uitzetten, en bij mijn eigen telefoon stond dat standaard aan, dus toen ik 'm kocht werd ik volgespamd met sms'jes van KPN dat mijn beltegoed nog maar zoveel euro bedroeg. Ik moest mijn dataroaming uitzetten door Opties > Verbindingen > Mobiele Netwerken. Daar kom je bij mij in een menu waar je Data-roaming uit kunt zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn telefoon is trouwens geen BlackBerry, maar een LG, dus het zal misschien niet helemaal hetzelfde zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartstikke mooi, en nog veel plezier ;)
Dan moet je gewoon via je blackberry Blackberry App World opzoeken als je goed kijkt staan ze er al of je moet de oudste versie hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De downloads kan je zelf instellen waar die heengaan standaart is die ingesteld op de downloadmap dus ik zou daar even gaan kijken :)