Onlangs iphone 4s aangeschaft met limiet van 1500 mb bij tele2. Zit nu aan 14.8, wat te doen om een rekening te voorkomen? Data roaming?enable 3gs?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat hebbeb de opties op jou telefoon nou te maken met de vraag die gesteld is? Met alle respect hoor..

Antwoorden (2)

Jeetje hoe krijg je dat voor elkaar ?

maar nu is het een kwestie van permanent over schakelen op wifi van je eigen internetverbinding thuis
Ik kan me alleen voorstellen dat je film of youtube gedoe hebt gedaan om zoveel data verbruik te hebben ?
films gekocht op itunes of zo en de download laten lopen ? terwijl je niet thuis bent ?
heb je thuis wel draadloos internet ? eigenlijk ??
Alleen wifi verbinding is gratis
dus thuis alleen films youtube enzo
buitenhuis aleen mail whatsappen etc etc

Toegevoegd na 3 minuten:
14.8 ? wordt daar niet 14,8 mb mee bedoeld ?

want dan zou je helemaal niets gebruiken
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zelf vermoed een data van 14,8 Mb. 14,8 Gb is heel veel data.
capthavoc
11 jaar geleden
14,8 gb is schier onmogelijk lijkt me
het moet vast 14,8 mb zijn ?? met welke data user meet hij dat btw ?
capthavoc
11 jaar geleden
dan zou de schrijfwijze niet kloppen 14.8 gig ?
het zou dan 1,48 gig moeten zijn
14,8 dat zijn 2 a drie volledige dvd films
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zo een app gedownload data user die gaf dat dus aan. Het lijkt mij sterk dat het 15 mb is want ik had vorige week gebeld naar Tele
capthavoc
11 jaar geleden
ok maar hebben ze ook gezegd hoeveel het dan wel was ? want zoveel gig is wel erg veel ?
het is begrijpelijk dat je geen video of radio moet gebruiken als je op 3 g zit of als er geen 3g is schakelt ie over op eene nog langzamere verbindig maar zelfs dan ???
Als je op reis bent of geen wifi hebt data roaming lekker uitzetten als je geen spelletjes download. Maar 1500 mb is super veel als je bijna niets download zonde van je geld verlaag het. Want SMS'en is heel weinig en internetten ook, maar alleen youtube filmpje kijken of gewoon filmpjes kijken en foto's kost veel mb.