Als ik een sms verstuur word mijn nummer meegestuurd. Is er ook een instelling die niet m'n nummer maar m'n naam meestuurt? Ik heb een nokia E72.

Mensen die mij in hun contacten hebben staan zien de naam wel, maar de overige niet, die zien m'n nummer. (Bij grote bedrijven bv KPN zie je de naam KPN op je display verschijnen.) Lijkt me handig voor mensen die m'n naam kennen en niet m'n nummer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het meesturen van uw eigen nummer kan afgezet worden.
Voor het gemak heb ik de link naar de handleiding van uw toestel mee gegeven en moet u maar eens zien op pagina 132 onder
"oproepinstellingen" bij "internetoproep-ID vrzndn"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helaas (nog) niet, want de 'vertaling' van het nummer naar de naam wordt door het telefoontoestel zelf gedaan en niet de provider.
Het toestel zoekt in zijn adresboek of hij het nummer kent en laat dan de naam zien die de persoon bij dat nummer heeft opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet allen dat als je "#31#" voor het nummer zet dan bel je onbekend